ScHoePenToeTer

By: khoirul amal

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]
Friday, 1-Feb-2008 05:55 Email | Share | | Bookmark
Indah Bumi Tuhan

 

diam tak diam dah masuk bulan 2..
to all penduduk2 WP.. selamat hari wilayah.. hopefully hari nih tak jem kot..
untuk kaki2 'tembak', jangan lupa bawa kaki tiga.. kalau tak susah nak tembak 'pelan2'

apa pun, kita hidup didunia hanya sementara.. ingat lah..
"benda yg paling jauh dengan kita adalah masa yg lalu" kerana tak mungkin dapat kita pergi kepadanya...

Hari nih Jumaat... jadi, jangan asyik menembak sampai lupa nak solat.. (buat abang2 laa.. )




Saturday, 26-Jan-2008 12:16 Email | Share | | Bookmark
Katak

 



Hujan oh Hujan,
Kenapa engkau turun..
"macam mana aku tak turun...
Katak panggil aku x2" ...



Monday, 14-Jan-2008 12:24 Email | Share | | Bookmark
Selamat malam sahabat..

 
Salam 1429Hijrah,

Alhamdulillah, work load dah mula kurang. Ada la sedikit kelapangan menziarahi FP kawan2.

Thanks bro Alchemist.. got d lyric or Puisi sebenarnya, karya A.Samad Said..



Untuk kawan2 yg lain.. sama2 kita renungi..

Quote:
Kopratasa - Kita Ini Tetamu Senja

Kita datang ini hanya sebagai tetamu senja
Bila tiba detik kembalilah kita kepadaNya
Kita datang ini kosong tangan kosong dada
Bila pulang nanti bawa dosa bawa pahala

Pada tetamu yang datang dan kenal jalan pulang
Bawalah bakti mesra kepada tuhan kepada insan
Pada tetamu yang datang dan lupa jalan pulang
Usahlah derhaka kepada Tuhan kepada insan

Bila kita lihat manusia lupa tempat
Atau segera sesat puja darjat puja pangkat
Segera kita insaf kita ini punya kiblat
Segera kita ingat kita ini punya tekad

Bila kita lihat manusia terbiar larat
Hingga mesti merempat ke biru laut ke kuning darat
Harus kita lekas segera sedar pada tugas

Kita datang ini satu roh satu jasad
Bila pulang nanti bawalah bakti padat berkat





Sunday, 6-Jan-2008 14:26 Email | Share | | Bookmark

 
hmm.. again.. hv no idea to write..
to dearest friends.. keep smiling kerana senyuman itu sedekah..













Tapi ingat.. Jangan sampai melebey2.. takut kawan sebelah tu rasa pelik..


Sunday, 30-Dec-2007 11:57 Email | Share | | Bookmark
......

aku boring.. keja tak siap gak.. malas.. tension..
arrrrgggggg....









[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net